المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اخيرآ حل مشكلة الألعاب المحمية زى prince 3

fadynagy87
15-09-2006, 05:11 PM
بعد طول انتظار ومعاناة مع الألعاب المحمية بالنظام ستار فورس نيت مار وبعد المحاولات الشاقة من فك سيدى روم وغيره وتعب الأعصاب .......! متهيألى طولت عليكم ندخل فى الموضوع

كلنا عارفين ان اى برنامج او لعبة بيتستب على الويندوز بيحط ملفات فى الريجستراى بتاعة الويندوز كدليل على تستيبه وتعريفه ومن هنا جائت الفكرة انه مثلآ لعبة برنس 3 عاوز اكتيفاشن كود معين فلو قدرنا نجيب ملف الريجستراى بتاعة اللعبة من اى واحد عنده اللعبة كاملة وشغالة ونحطها فى الريجستراى بتاعة الويندوز بتاعنا كده كأن اللعبة متسطبة بالظبت ومعملها كراك والسيريال شغال وكله تمام

اذن: كل من لديه لعبة محمية زى prince of persia the two thrones وشغالة عنده ما عليه انه يعمل خير فى المشاغبين الغلابة اخواته ويرفعلنا ملف ريجستراى اللعبة والطريقة كالتالى
ازهب الى رين فى الستارت مينو بعد كده اكتب (regedit) بعد كده انزل عند تالت سطر وبعد كده سوفت ويير ثم انزل عند اسم شركة اللعبة وهو ubisoft بعد كده اسم اللعبة ودوس كليك يمين ثم اكسبورت ونزلها على الجهاز بتاعك وارفعهلنا الاهى تكسب ثواب

مستنيينك على احر من الجمر

fadynagy87
15-09-2006, 05:30 PM
فينكوا ياشباب بيتهيألى الموضوع مشمحتاج سوكات

fadynagy87
15-09-2006, 06:53 PM
هو انا بكلم نفسى؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بن خلف
15-09-2006, 08:44 PM
شكله مافيش حد بيسدئك

fadynagy87
16-09-2006, 07:20 AM
ياحبيبى الموضوع متجرب قبل كده على لعبة كينج كونج واللعبة محمية بنفس النظام وانتوا اللى خسرانين ومع ذالك اعتبروه طلب بسيط لو سمحتوا وارفعولى ملف ريجستراى برنس 3

fadynagy87
16-09-2006, 09:19 AM
ياشباب اى حد عنده برنس 3 يرفعلى الملف

fadynagy87
16-09-2006, 10:47 AM
انا عندى امل بردوا ان حد يرد عليا

fadynagy87
16-09-2006, 04:21 PM
لا حياة مع اليأس ولا يأس مع الحياة

fadynagy87
16-09-2006, 07:11 PM
الصبر جميل

prince93
16-09-2006, 08:12 PM
انا عايزك بس تصبر..
انا عندى اللعبة و كانت شغالة عادى جدا و سليمة و خلصتها و مسيف عندى المراحل و بعد كده قلت اعمل uninstall و دلوقتى جيت اسطبها و ادخل السيريال مش راضية تشتغل فا انا عايزك تستنى كام يوم عقبال اما افضى و حاجرب كام حاجة و لما تشتغل ان شاء الله حجيبهولك و نجرب و لو اشتغلت يبقى ده حل كويس جدا....

essamco2
16-09-2006, 08:19 PM
أخى هذا هو الملف (ملفين أفتحهم لترى محتوياتهم)، ولكنى أستخدم على جهازى سريال وليس Activation Code وذلك إذا كنت تقصد نسخة مختلفة، وتحياتى إليك

أخوك
عصام من مصر

http://www.filefactory.com/file/1d0245/

fadynagy87
17-09-2006, 07:34 AM
الف شكر يابرنس والف الف شكر ياعصام بجد انت راجل جدع بيتهيألى ان انت بس اللى بترد على مواضيعى ربنا يخليك ليا

fadynagy87
17-09-2006, 07:45 AM
ياعصام انا عندى النسخة بتطلب منى اكتيفاشن كود يمكن عشان انا مسطبها من ثلاث ملفات مضغوطة جايبهم من المنتدى والملفات مضغوطة وهما مشعبارة عن اسطوانات لا ملفات تسبيت وانت بعتلى اتنين ريجستراى ليه ياريت ترد عليا

essamco2
17-09-2006, 08:01 AM
ياعصام انا عندى النسخة بتطلب منى اكتيفاشن كود يمكن عشان انا مسطبها من ثلاث ملفات مضغوطة جايبهم من المنتدى والملفات مضغوطة وهما مشعبارة عن اسطوانات لا ملفات تسبيت وانت بعتلى اتنين ريجستراى ليه ياريت ترد عليا
أخى أنا كتبت لك أننى أستخدم سريال مع اللعبة الموجودة معى، أما بخصوص وجود البيانات على ملفين لأننى وجدت بيانات اللعبة موجودة فى موقعين فى الريجسترى فى HKEY_CURRENT_USER وفى HKEY_LOCAL_MACHINE افتحهم بالوقوف على أى منهم واختيار الأمر Edit لتعرف محتوياتهم، وعلى العموم هذه محتويات الملفين، وإن كنت أظن أن هذه الملفات لن تنفعك بما أنك تستخدم Activation Code، وتحياتى إليك

أخوك
عصام من مصر

الملف الأول

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\UBISOFT\POP3]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\UBISOFT\POP3\Keys]
"DiscKey_POPT2T_PLAY"="8HVCMTJ7Q7XCSADRSND9XACGX"

الملف الثانى

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ubisoft\Prince of Persia The Two Thrones]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ubisoft\Prince of Persia The Two Thrones\1.00.999]
"Product_Path"="C:\\Program Files\\Ubisoft\\Prince of Persia T2T"
"Product_Executable"="PrinceOfPersia.exe"
"Product_Language"="9"
"Product_Release"="Retail EMEA"
"Profiles_Path"="C:\\Documents and Settings\\All Users\\Application Data"

fadynagy87
17-09-2006, 09:52 AM
ياعصام انا متشكر طبعآ على تعبك معايا بس مشعارف النسخة اللى عندى غريبة مشطلبة سيريال ولا جاية معاها اسطوانات دول ثلاث ملفات كما ذكرت مضغوطة بعد كده افكهم واسطب وفى الأخر يطلب منى الأكتيفيشن فلو سمحت وانا عارف ان انا حتقل عليك ترفعلى الأسطوانة اللى اسمها ( POPT2T_PLAY ) وانا عارف انها مساحتها صغيرة فلو تكرمت ترفعهالى ولو عندك اى حل برده قولى عليه لأنى بسبب هذه اللعبة قربت اتجنن ولا تقل لى نزل اللعبة عبارة عن اسطوانات لأنى تعبت كثيرآ على بال مانزلتها وعلى فكرة انا منزل اللعبة وهى تلات ملفات من المنتدى يعنى طريقة شرعية

ارجو الرد كما عودتنى

essamco2
17-09-2006, 10:43 AM
ياعصام انا متشكر طبعآ على تعبك معايا بس مشعارف النسخة اللى عندى غريبة مشطلبة سيريال ولا جاية معاها اسطوانات دول ثلاث ملفات كما ذكرت مضغوطة بعد كده افكهم واسطب وفى الأخر يطلب منى الأكتيفيشن فلو سمحت وانا عارف ان انا حتقل عليك ترفعلى الأسطوانة اللى اسمها ( POPT2T_PLAY ) وانا عارف انها مساحتها صغيرة فلو تكرمت ترفعهالى ولو عندك اى حل برده قولى عليه لأنى بسبب هذه اللعبة قربت اتجنن ولا تقل لى نزل اللعبة عبارة عن اسطوانات لأنى تعبت كثيرآ على بال مانزلتها وعلى فكرة انا منزل اللعبة وهى تلات ملفات من المنتدى يعنى طريقة شرعية

ارجو الرد كما عودتنى
صراحة أخى، لا أعرف حل لمشكلتك مع هذه النسخة من اللعبة، ويبدو أنه لم يعرف لها أحد فى المنتدى حل حتى الآن، ولكنى أنصحك بالبحث فى المواقع الإنجليزية عن حل لها، بكتابة اسم اللعبة فى Google والبحث فى المواقع والمنتديات الإنجليزية وتجريب الحلول التى تراها هناك فربما يعمل أحدهم معك، وصراحة أنا ليست معى اسطوانة تحمل الاسم الذى وضعته ولكنى أظنك تقصد هذا الملف MIR-POPT2T.mds، وهذا رابط له، وتحياتى إليك

أخوك
عصام من مصر

http://www.filefactory.com/file/2825b4/

fadynagy87
17-09-2006, 11:22 AM
ياعصام انا فعلآ اقصد الأسطوانة اللى انت رفعتها لكن بأمتداد (mdf) فأى اسطوانة العاب عشان تتقرى لازم يكون عندك الأسطوانة بجزئين واحد بأمتداد mds اللى تفضلت ورفعتهولى وواحد اخر بأمتداد mdf اللى حترفعهولى ان شاء الله بس متهيألى ان انت مدورتش كويس حاول تدور على الأسطوانة بنفس الأسم اللى انا ادتهوك POPT2T_PLAY او بص من الأخر هى الأسطوانة اللى بتحطها فى الديمون لما تعوز تشغل اللعبة حتلاقى مكتوب عليها نفس الأسم POPT2T_PLAY وهى مساحتها صغيرة حاول ترفعهالى ارجوك

essamco2
17-09-2006, 11:24 AM
السلام عليكم أخى، إذا كنت حملت اللعبة من هذا الموضوع فقد وجدت حل مكتوب فى منتدى أجنبى (أظنه بولندى) وهذا هو الحل، جربه واخبرنى بالنتيجة، وتحياتى إليك

http://www.absba.org/vb/showthread.php?t=252313&highlight=prince+Persia

1. Download all the files.
2. Run 'prince-of-persia-the-two-thrones-p1.exe' and install.
3. Extract the files from amir.rar to
the Prince of Persia: The Two Thrones directory
(Replace them with the original amir.exe and amir.dll files).
4. Disable all your CD drives.
5. Play the game! (No activation box will pop up)

essamco2
17-09-2006, 11:30 AM
ياعصام انا فعلآ اقصد الأسطوانة اللى انت رفعتها لكن بأمتداد (mdf) فأى اسطوانة العاب عشان تتقرى لازم يكون عندك الأسطوانة بجزئين واحد بأمتداد mds اللى تفضلت ورفعتهولى وواحد اخر بأمتداد mdf اللى حترفعهولى ان شاء الله بس متهيألى ان انت مدورتش كويس حاول تدور على الأسطوانة بنفس الأسم اللى انا ادتهوك POPT2T_PLAY او بص من الأخر هى الأسطوانة اللى بتحطها فى الديمون لما تعوز تشغل اللعبة حتلاقى مكتوب عليها نفس الأسم POPT2T_PLAY وهى مساحتها صغيرة حاول ترفعهالى ارجوك
أخى العزيز الاسطوانة التى تحمل الامتداد mdf حجمها عندى 4.1 جيجا، يعنى مستحيل أرفعها لك، وهذه صورة توضح هذا، وتحياتى إليك

أخوك
عصام من مصر

fadynagy87
17-09-2006, 11:45 AM
شكرآ ياحبيبى وجارى التجربة ( انت خطييييييييررررررررررررررررررررر) ابقى اكتبلى اسم الموقع البولندى اللى انت جايب منه الطريقة بس بجد انت خطيييييييررررررررررررررررررررررررررر

essamco2
17-09-2006, 11:52 AM
شكرآ ياحبيبى وجارى التجربة ( انت خطييييييييررررررررررررررررررررر) ابقى اكتبلى اسم الموقع البولندى اللى انت جايب منه الطريقة بس بجد انت خطيييييييررررررررررررررررررررررررررر
السلام عليكم أخى، يبدو فعلاً أن الحل الذى وجدته أنا فى المنتدى البولندى هو حل مشكلة هذه اللعبة فقد وجدته كذلك فى منتدى عربى وهذا هو المكتوب هناك (بعد تنسيقه)، وصراحة لا أستطيع أن أكتب لك اسم الموقع البولندى لأنه منتدى وهذا ممنوع كتابته لأنه ضد قوانين منتدى المشاغب، وتحياتى إليك

أخوك
عصام من مصر

روابط التحميل

http://80.150.6.24/toigamesload/prince-of-persia-the-two-thrones-p1.exe
http://80.150.6.24/toigamesload/prince-of-persia-the-two-thrones-p2.rar
http://80.150.6.24/toigamesload/prince-of-persia-the-two-thrones-p3.rar

رابط الكراك (أهم شىء)

Activation Crack: http://rapidshare.de/files/11036311/amir.rar.html

طريقة أنزال اللعبة :

1. قم بوضع كل رابط فى أى برنامج داونلود مثلاُ DAP من قائمة DOWNLOAD أختر ADD NEW DOWNLOAD ثم قم بلصق الرابط

2. بعد أنزال 3 أجزاء أنزل الرابط الخاص بـ Activation Crack بدون برنامج DAP قم بلصقة فى المتصفح الذى تستخدمة

3. قم بعمل INSTALL للملف 'prince-of-persia-the-two-thrones-p1.exe'

4. فك ضغط الملف amir.rar وضع محتوياتة فى directory الخاص باللعبة سيتم أستبدال الملفات الأصلية بالملفات التى فى الملف المضغوط

5. أفصل كل وحدات محركات الأقراص لديك CDROM, DVD ROM .......

fadynagy87
17-09-2006, 12:05 PM
جميلك ده حشيلوا فوق راسى بجد انا حبيتك يأخى صدق اللى قال المصريين جدعان ياريت تطلب منى اى طلب وانفذهولك مشعارف اقولك ايه روح ياشيخ الهى ربنا يباركلك:)

essamco2
17-09-2006, 12:12 PM
جميلك ده حشيلوا فوق راسى بجد انا حبيتك يأخى صدق اللى قال المصريين جدعان ياريت تطلب منى اى طلب وانفذهولك مشعارف اقولك ايه روح ياشيخ الهى ربنا يباركلك:)
عفواً أخى، والخدمة التى تستطيع أن تقدمها لى هى أنه إذا عمل معك هذا الكراك بهذه الخطوات أن تؤكد لى هذا حتى أنقل الخبر إلى بقية الزملاء الذين يعانون من نفس المشكلة، وتحياتى إليك

أخوك
عصام من مصر

fadynagy87
17-09-2006, 01:21 PM
انا جبت الملف وفكيته وكل حاجة مشيت تمام وقالى اعمل ريستارت عشان البروتكشن خلص بعد كده بفتح اللعبة قالى دخل السى دى بتاعة اللعبة بعد كده شلت كبلات السى دى روم والديفى دى روم وبجرب قالى بردوا دخل الأسطوانة اذن احنا محتاجين اسطوانة وهمية

fadynagy87
17-09-2006, 02:14 PM
ياعصام ايه الحل وياريت تقولى بنفوك كابلات السى دى روم ازاى عشان انا مشمتأكد وهل افك كمان الفلوبى ديسك والموبايل راك ولا ايه

essamco2
17-09-2006, 02:24 PM
ياعصام ايه الحل وياريت تقولى بنفوك كابلات السى دى روم ازاى عشان انا مشمتأكد وهل افك كمان الفلوبى ديسك والموبايل راك ولا ايه
أخى هناك ملاحظة قرأتها فى موقع أجنبى وهى أن يكون الـ Daemon Tools قمت بعمل Drive واحد به (أنا أفضل أنا تحذفه من الجهاز مؤقتاً)، كما يجب أن تحذف أى برنامج يقوم بعمل الاسطوانات الوهمية مثل Alcohol 120% يعنى يكون على الجهاز فقط الهارد ولا شىء معه يعنى لو الهارد عندك مقسم إلى C وD وE يكون الـ E هو آخر حرف تراه فى My Computer، أظن فك الكابلات يكون بمجرد خلعها من مكانها أو خلع كابل الـ Power الخاص بها أيضاً والموبايل راك لا أظن أن له علاقة بهذه المسألة ولا الفلوبى، قم بتنفيذ هذه الخطوات واخبرنى بالنتيجة، وتحياتى إليك

أخوك
عصام من مصر

ملاحظة: إذا تأخرت فى الرد عليك فذلك يكون لأننى مشغول فى شىء آخر أو لأننى غير متواجد فى المنتدى فأرجو منك الصبر معى حتى نحل مشكلة هذه اللعبة

fadynagy87
17-09-2006, 02:47 PM
اوك ياعصام عملت ده كله بس مشتغلتش........... ملحوظة انا الويندوز بتاعى متستب على برتشن من نوع فات 32 فهل لهذا علاقة وايضآ امتلك سى دى رايتر فهل ايضآ له علاقة ان انا لما شيل الكبلات مفيش حاجة تحصل وللتنوية انا بشيل كابلين جمب بعض واحد صغير والثانى طويل .....شكرآ

essamco2
17-09-2006, 02:59 PM
اوك ياعصام عملت ده كله بس مشتغلتش........... ملحوظة انا الويندوز بتاعى متستب على برتشن من نوع فات 32 فهل لهذا علاقة وايضآ امتلك سى دى رايتر فهل ايضآ له علاقة ان انا لما شيل الكبلات مفيش حاجة تحصل وللتنوية انا بشيل كابلين جمب بعض واحد صغير والثانى طويل .....شكرآ
أخى طبعاً وجود رايتر مشكلة لذلك كما قلت لك يجب أن يكون المتصل الوحيد باللوحة الأم هو الهارد فقط، أكرر الهارد فقط، ولا أعتقد أن نوع البارتشن فى حالة هذه النسخة من اللعبة له علاقة بعدم عملها، حاول مرة أخرى ولكن بدون وجود أى جهاز متصل باللوحة الأم غير الهارد، يعنى لا CD-Rom ولا DVD-Rom ولا CD-Writer، واخبرنى بالنتيجة

fadynagy87
17-09-2006, 03:07 PM
'طيب ازاى افصل الروتر للعلم انا فكيت كابلين كما زكرت مسبقآ طيب ولما اجى افك الكبلات افكها من اللوحة الأم البوردة ولا السى دى روم نفسه العلبة هو انا فكيته من السى دى روم على العموم منتظر الرد

essamco2
17-09-2006, 03:14 PM
'طيب ازاى افصل الروتر للعلم انا فكيت كابلين كما زكرت مسبقآ طيب ولما اجى افك الكبلات افكها من اللوحة الأم البوردة ولا السى دى روم نفسه العلبة هو انا فكيته من السى دى روم على العموم منتظر الرد
أخى يكفى أن تفصل كابل الـ Power الصغير الأبيض الموجود فى السى دى الرايتر لكى لا يعمل

fadynagy87
17-09-2006, 03:29 PM
مفيش حاجة نفعت يأخى لكن على العموم شكرآ لأنك افدتنى كثيرآ جزاك الله خيرآ

fadynagy87
17-09-2006, 06:00 PM
ياعصام ايه الحل..........ممكن ترفعلى اسم المنتدى اللى انت جبت منه حل اللعبة فى رسالة شخصية ليا على منتدى المشاغب لو سمحت وكما ن الموق البولندى

fadynagy87
17-09-2006, 06:02 PM
ياعصام ايه الحل..........ممكن ترفعلى اسم المنتدى اللى انت جبت منه حل اللعبة فى رسالة شخصية ليا على منتدى المشاغب لو سمحت وكما ن الموقع البولندى وكمان ايميلك على الياهو

essamco2
17-09-2006, 09:57 PM
ياعصام ايه الحل..........ممكن ترفعلى اسم المنتدى اللى انت جبت منه حل اللعبة فى رسالة شخصية ليا على منتدى المشاغب لو سمحت وكما ن الموقع البولندى وكمان ايميلك على الياهو
أنا حاولت فعلاً أخى ومن غير ما تطلب ولكن لسبب ما لا تعمل معى هذه الخدمة فى المنتدى وأنا آسف فعلاً أننى لا أستطيع أن أساعدك ولكنك تستطيع أن ترسل لى رسالة خاصة بما تريدنى أن أعرفه عنك، ولأننى مشغول فى تحميل بعض الألعاب والنت عندى ليست سريعة (256 كيلو وبنزل حوالى 100 ميجا فى الساعة واللعبة حوالى 1600 ميجا يعنى محتاج حوالى 16 ساعة الأقل) فتحميل هذه اللعبة يحتاج منى على الأقل يومين، ولكنى أعدك إن شاء الله خلال هذا الأسبوع سوف أحاول تحميل هذه النسخة ولو عملت معى فسوف أضع شرح بذلك، ولكنى لا أعدك تماماً أننى سوف أحملها فربما يمنعنى شىء ما، ولكن لو سمحت ظروفى فسوف أحملها وأجرى تجارب عليها فمن يعرف فربما أستطيع حلها، وعليه أنصحك بعدم حذف اللعبة من على جهازك الآن، وعندما أحملها إن شاء الله سوف أخبرك بأى جديد أصل فيه معها سواء خلال هذا الأسبوع أو الأسبوع القادم، وتحياتى إليك

أخوك
عصام من مصر

mohamed barakat
17-09-2006, 11:13 PM
بعد تحميل لعبة prince of persia من موضوع الأخ zooom وبعد تشغيل اللعبة بعد فك كابل ال سى دى عند تشغيل اللعبة الجهاز بيعمل ريستارت فى مناطق كتيرة فى اللعبة فما الحل يعنى مثلا أكون ماشى فى منطقة والجهاز يروح عامل ريستارت على طول وعند فتح اللعبة الجهاز بيعمل ريستارت فى نفس المنطقة وكان يوجد عضو بالمنتدى كانت عنده نفس المشكلة ولكنه قال أن المشكلة أنتهت بعد عمل الفورمات للويندوز وأن الخطأ كان بسبب عيب فى نسخة الويندوز وقمت بالفعل بتنزيل الويندوز ولكن دون عمل الفورمات ولا تزال المشكلة موجودة فأرجوك أخبرنى بالحل علشان اللعبة عندى من شهر ومش عارف ألعبها على الرغم من أن مولصفات الجهاز عالية وكارت الشاشة نوع حديث وأيضا حاولت أن أغير من الجرافيك بس مفيش فايدة فما الحل

mohamed barakat
17-09-2006, 11:17 PM
بعد تحميل لعبة prince of persia من موضوع الأخ zooom وبعد تشغيل اللعبة بعد فك كابل ال سى دى عند تشغيل اللعبة الجهاز بيعمل ريستارت فى مناطق كتيرة فى اللعبة فما الحل يعنى مثلا أكون ماشى فى منطقة والجهاز يروح عامل ريستارت على طول وعند فتح اللعبة الجهاز بيعمل ريستارت فى نفس المنطقة وكان يوجد عضو بالمنتدى كانت عنده نفس المشكلة ولكنه قال أن المشكلة أنتهت بعد عمل الفورمات للويندوز وأن الخطأ كان بسبب عيب فى نسخة الويندوز وقمت بالفعل بتنزيل الويندوز ولكن دون عمل الفورمات ولا تزال المشكلة موجودة فأرجوك أخبرنى بالحل علشان اللعبة عندى من شهر ومش عارف ألعبها على الرغم من أن مولصفات الجهاز عالية وكارت الشاشة نوع حديث وأيضا حاولت أن أغير من الجرافيك بس مفيش فايدة فما الحل

mohamed barakat

mohamed barakat

mohamed barakat
17-09-2006, 11:23 PM

mohamed barakat
18-09-2006, 12:28 PM
حد يرد

daed
22-09-2006, 08:08 PM
لو ممكن يا استاذ essamco2 لو سمحت ممكن ترفع الكراك المهم دة على موقع اخر غير اللرابيد تشار لو سمحت وانى اعتقد ان اللعبة اتحلت على ايدك بس يا ريت اتاكد لانى عندى اللعبة اللى انت بتشير عليها وبس محتاج الكلراك علشان اجربة

essamco2
23-09-2006, 12:33 AM
لو ممكن يا استاذ essamco2 لو سمحت ممكن ترفع الكراك المهم دة على موقع اخر غير اللرابيد تشار لو سمحت وانى اعتقد ان اللعبة اتحلت على ايدك بس يا ريت اتاكد لانى عندى اللعبة اللى انت بتشير عليها وبس محتاج الكلراك علشان اجربة
السلام عليكم أخى، للأسف اللعبة لم تحل مشكلتها بعد على يدى ولا أظنها سوف تحل على يد أى أحد وفى هذا الموضوع تفسير السبب، وعليه لا فائدة من رفع الكراك على موقع آخر، وتحياتى إليك

أخوك
عصام من مصر

http://www.absba.org/vb/showthread.php?p=3111652#post3111652

tigear
23-09-2006, 06:20 AM
ياعصام باشا انا عايز السريال نمبر لو سمحت للعبة

essamco2
23-09-2006, 08:27 AM
ياعصام باشا انا عايز السريال نمبر لو سمحت للعبة
السلام عليكم أخى، إذا كنت النسخة الموجودة معك غير النسخة الموجودة فى هذا الموضوع، أى إذا لم تكن تطلب Activation Code فهذا هو السريال المستخدم مع اللعبة، وتحياتى إليك

أخوك
عصام من مصر
8HVCM-TJ7Q7-XCSAD-RSND9-XACGX

El lord 3omar
23-09-2006, 06:36 PM
هاها
أنا عندى اللعبة علىPlay Station 2

essamco2
30-09-2006, 05:46 PM
أهلاً أخى، أرجو ألا تكون قد حذفت هذه النسخة من اللعبة، لأنه أخيراً والحمد لله نزل كراك لها يعمل بنجاح بعد تجربتى لى وتستطيع تحميله من هذا الموضوع، وتحياتى إليك

أخوك
عصام من مصر

http://www.absba.org/vb/showthread.php?p=3157253#post3157253

tamn
30-09-2006, 06:46 PM
ممكن اعرف لعبه البرنس بتشتغل علي نظام سيستمntfsولا ياريت الرد لو امكنلاني نزلت اللعبه مضغوطه وطلعلي رساله ايرور عند فك الضغط بيقولي اني لازم تشتغل علي الntfsfat32

tamn
30-09-2006, 06:49 PM
ممكن اعرف هل لعبه برنس الجزء التالت بتشتغل علي نظام سيستم ارجو الرد للاهميهfat32or ntfs

essamco2
30-09-2006, 06:51 PM
ممكن اعرف هل لعبه برنس الجزء التالت بتشتغل علي نظام سيستم ارجو الرد للاهميهfat32or ntfs
أخى حسب النسخة الموجودة معك، هناك نسخ عبارة عن ثلاثة ملفات وهذه تعمل على الـ Fat32 والـ NTFS أما النسخة التى تتكون من ملف واحد يزيد حجمه عن 4 جيجا فهذه لا تعمل إلا على الـ NTFS